vineri, 4 septembrie 2009

Doar cu Tine

Îmi arde-n suflet dorinţa dupã Tine…
Mã împresoarã de-aproape,
Îmi învãluie inima în tãcere
Şi-apoi, se înalţã înspre stele…
Îmi arde-n suflet dorinţa,Isuse
Ştiu cã trupul mã ţine legatã de lume…
Dar duhul,el…urcã prin sfere...
Pentru a-mi aduce speranţe ce nu-s efemere.

Îmi arede în suflet dorinţa…
Doamne…dorinţa de Tine
Sã ne unim într-un cuget,
Sã trãim împreunã pe vecie.

Îmi arde în suflet dorinţa de viaţã…
O viaţã predatã,.

Când plânsul din gene,picurã în tãcere,
Când sângele în vene se zbate cu putere
Când rãnile dor…când visele mor…
Sã mã înalţ înspre cer…
E ceea ce iţi cer!

Nimic fãrã Tine,fãrã de iubire,
Nimic fãrã sã ştiu ca eşti cu mine
Nu vreau nimic…
Ce ma poate ţine …departe de Tine.

Amin

Un comentariu:

  1. "Nimic fara Tine, fara de iubire/Nimic fara sa stiu ca esti cu mine/Nu vreau nimic.../Ce ma poate tine departe de tine." Azi aceasta este si ruga mea...si este tot ce ma tine in picioare...:)Fii binecuvantata pt ca nu ingropi darul ce El l-a pus in tine!

    RăspundețiȘtergere